COMARCH OPTIMED24

 

Oprogramowanie OptiMED24 jest narzędziem do kompleksowego zarządzania przychodnią medyczną. System OptiMED24 powstał z połączenia nowoczesnej architektury i sprawdzonych technologii, dzięki czemu może obsłużyć przychodnię na wielu płaszczyznach, zaspakajając nawet jej najbardziej wyszukane potrzeby. System OptiMED24 cechuje elastyczność i funkcjonalność, ale także otwarta struktura i interoperacyjność z oprogramowaniem innych producentów. Nacisk, jaki położono na ergonomię pracy z OptiMED24 sprawia, że nauka jego obsługi jest szybka, a korzyści z wdrożenia widoczne niemal od razu.

Wychodząc naprzeciw potrzebom wszystkich placówek medycznych, a także szeroko rozumianych instytucji z nimi współpracujących, stworzono innowacyjne rozwiązanie, które usprawnia działalność przychodni i gabinetów lekarskich oraz sieciowych placówek medycznych i towarzystw ubezpieczeniowych

System OptiMED24 jest kompleksowym narzędziem, które z jednej strony umożliwia wysokiej jakości obsługę pacjentów, a z drugiej wpływa na profesjonalną obsługę i zarządzanie placówką, w tym:

  • rozliczenie zakontraktowanych świadczeń z płatnikami (NFZ, prywatne firmy ubezpieczeniowe),
  • proste i szybkie rozliczanie wizyt pacjentów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (obsługa drukarek fiskalnych),
  • pełny rejestr dokumentacji fiskalnej oraz medycznej,
  • prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Zdrowia,
  • wystawianie recept i skierowań,
  • dostęp do kompleksowej dokumentacji pacjenta przez strony WWW,
  • system kompleksowej rejestracji oraz zarządzania godzinami pracy lekarzy,
  • rejestrację internetową pacjenta,
  • szybki dostęp do kompleksowej historii leczenia pacjenta,
  • możliwość automatycznego rozliczania prowizyjnego lekarzy,
  • możliwość tworzenia dowolnych cenników, pakietów, abonamentów pracowniczych i przypisywanie ich pod konkretne listy pacjentów,
  • dostęp do zaawansowanego narzędzia pozwalającego tworzyć dowolne analizy i raporty, w oparciu o dane zebrane w systemie,
  • możliwość podpisywania dokumentacji podpisem elektronicznym.

 


Ta strona wykorzystuje pliki cookies (pol.: ciasteczka)

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia
Ci wygody podczas przeglądania zawartości naszych serwisów. Dowiedz sie więcej na temat polityki cookies »

Zamknij